dinsdag 18 januari 2011

Even wat anders een scrappagina


Ja even heel wat anders. Na een bezoekje bij Marian van Creja heb ik veel ideeen opgedaan om te scrappen en ja wat miste ik nu natuurlijk....... Ja de cricut, meteen toen ik de namen erbij wilde zetten........ Maar gelukkig had ik nog leuke rub ons van Creamotion in de winkel voor opa en oma en zoals je ziet komen die ook mooi uit.
Het papier is van de Basic Grey serie Oliver heel leuk om mee te werken en zeker voor jongens, want om daar wat van te maken is toch vind ik zelf net iets moeilijker als voor meiden.
Dan nog een extra afwerking met rafie van Artemio en een knoopje en dit is dus het resultaat.
De effen kleuren zijn van Color core en bazix.

Fijn dat u even hebt gekeken er komt van deze lay out ook nog een workshop dus hou het dmv de nieuwsbrief in de gaten.

Groetjes en bedankt voor het kijken
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten